به ReferralHero خوش آمدید، جایی که کسب امتیاز در بازی بازاریابی تخصص ماست. آیا آماده هستید که چرخ بخت را بچرخانید و بر روی استراتژی ارجاع نهایی قرار بگیرید؟ بیایید با هم بازی کنیم و برنده شویم!
90٪ از مردم بیشتر به آنچه مشتریان شما درباره شرکت شما می گویند باور دارند تا هر چیزی که خودتان می توانید به آن برسید. بازاریابان خرید لیست شماره تلفن درجه یک این را می دانند و تا حد امکان از آن به نفع خود استفاده می کنند.
از ارجاعها گرفته تا بررسیها، اگر بتوانید روایت پیرامون شرکت خود را کنترل کنید، در مسیر رشد تصاعدی هستید. یکی از راههای انجام این کار، جمعآوری توصیفات از مشتریان خوشحال است.
دست زدن به این تکههای طلایی، گفتنش آسانتر از انجام آن است، بنابراین بیایید به بررسی مواردی که یک گواهی عالی را میسازد، و اینکه چگونه میتوانید مواردی را که تأثیر زیادی دارند بخواهید، بپردازیم.
چه چیزی یک گواهی بزرگ را می سازد؟
وقتی مشتریان شما چیزهای خوب زیادی در مورد شما برای گفتن دارند، آماده هستند و آماده هستند تا به شما یک گواهی قاتل بدهند. این بیانیه یا توصیهای که تجربه آنها را توضیح میدهد، رویایی است که برای بازاریابان به حقیقت پیوسته است، زیرا به شما امکان میدهد ضمن ایجاد اعتماد، اعتبار و اثبات اجتماعی، درباره شرکت خود ببالید.
با این حال، اگر کسی فقط بگوید "این شرکت بسیار جالب است!" که بهترین نتایج را نخواهد گرفت. یک گواهینامه واقعا استثنایی ترکیبی از عناصر زیر خواهد داشت:
ویژگی - دقیقاً چگونه مشکل آنها را حل کردید یا زندگی آنها را بهبود بخشید؟ جزئيات، توصيه ها را قابل اتكا و باور كردن مي كند
نتایج - مزایایی را که شرکت شما برای مشتری به ارمغان آورده است، از افزایش فروش گرفته تا کارایی بهبود یافته و فراتر از آن برجسته کنید. هر چه شواهد ملموس بیشتری ارائه کند، بهتر است
اصالت - تشخیص هیچ چیز ساده تر از یک گواهی ساختگی نیست. هر گونه زبان تبلیغاتی یا جعلی زمان بندی شده و مشتریان بالقوه را دور می کند
هنگامی که کاربران می توانند این عناصر را در توصیفات خود بسازند، شرکت ها می توانند افزایش 34٪ در تبدیل را مشاهده کنند.
هنر بپرس
اگر به سادگی گفتن لطفاً بود، کسب و کار همه غرق در شهادت های درخشان بی شماری می شد. به مهارت و مهارت نیاز دارد تا بخواهید برای مشتریان فعلی خود راضی نگه دارید و بهترین شانس را برای موفقیت به شما بدهد.
مانند هر تعامل اجتماعی، مطالعات زیادی توسط روانشناسان انجام شده است تا به هسته اصلی یک پرسش متقاعدکننده دست یابند . آنها موفق شده اند فهرستی از عواملی را بیابند که کمک می کند حتی سخت ترین درخواست ها را قانع کننده نشان دهد.
با رابطه شروع کنید - اگر می خواهید به هر طریقی بر کسی تأثیر بگذارید، می خواهید پایه ای از اعتماد و ارتباط ایجاد کنید. هر چه بیشتر با مشتریان خود درگیر باشید و هر چه مدت بیشتری با آنها کار کرده باشید، متقاعد کردن آنها برای نوشتن یک گواهینامه آسان تر خواهد بود.
به زبان آنها صحبت کنید - برای درک مخاطبان هدف خود و ملاقات با آنها در جایی که هستند، وقت بگذارید. اگر هنگام صحبت با شما از لحن رسمی استفاده می کنند، آن را بازتاب دهید. از طرف دیگر، اگر مرتباً برای شما گیفهایی از گربههای حواس پرت میفرستند، آن را امتحان کنید
با اطمینان وارد شوید - اگر آن را باور کنید، آنها نیز آن را باور خواهند کرد. می دانید که این افراد چیزهای خوبی در مورد تیم شما برای گفتن دارند، و می دانید که حرف آنها می تواند تأثیر زیادی داشته باشد، بنابراین این انرژی را به گفتگو بیاورید.